Akreditované kalibrace měřidel. Kompletní ceník platný od 9/2024 ve formátu .pdf ke stažení.
Ceník kalibračních služeb - CZ ke stažení
Calibration services pricelist – EN on request
Preisliste der Kalibrierungsdienst – DE auf Anfrage
V ceně kalibrace jsou již zahrnuty tyto služby: základní údržba (kompletní rozebrání, vyčištění, odmaštění, odmagnetování, základní seřízení) označení měřidla kalibrační známkou, popis měřidla (jiskřením, samolepícím štítkem, leptáním), kalibrační protokol.
Klínky, šablony, měrky, spároměry
783,–
397,–
A – akreditovaná činnost / N – mimo rozsah akreditace.
7.2.1Deformační manometr 1,6% až 4% –100 kPa až 140 MPaA849,–
Ceník platí jak pro výkony prováděné v rozsahu akreditace, tak pro výkony prováděné mimo rozsah akreditace. Tyto kalibrace jsou prováděny v souladu s ustanovením § 5, odstavce 6 zákona č. 505/1990 Sb., o metrologii, ve znění zákona č. 119/2000 Sb. a ve znění pozdějších předpisů.
Vysvětlivky k ceníku:
Nevyhoví-li měřidlo při kalibraci, nebo je-li zjištěno jeho závažné poškození, je tato skutečnost oznámena zákazníkovi. Drobné opravy do cca 30% ceny nového měřidla jsou prováděny automaticky servisním oddělením. Cenově náročnější opravy budou provedeny až po odsouhlasení ceny zákazníkem.
K měřidlu je po kalibraci vystaven kalibrační list, který splňuje požadavky ČSN EN ISO/IEC 17025. Kalibrační listy pro kalibraci mimo rámec akreditace mají formálně stejný obsah jako kalibrační listy v rámci akreditace, ale neobsahují akreditační značku, nemají odkaz na akreditaci.
Kalibrace do 3 dnů za expresní příplatek 40% k ceně kalibrace. Kalibraci je nutné dohodnout s vedoucím kalibrační laboratoře, nebo jeho zástupcem předem.
Po dohodě je možné zajistit kalibraci měřidel mimo naši činnost. Po dohodě lze některé kalibrace provádět přímo u zákazníka.
Pravidla pro vyřizování námitek a stížností stanoví postup při řešení námitek a stížností zákazníka nebo jiných stran ke službám, poskytovaných kalibrační laboratoří organizace M & B Calibr spol. s.r.o. (dále jen KL).
Námitka je písemná výhrada, uplatněná u KL, kterou zákazník zpochybňuje výsledek kalibrace, termín provedení, úplnost předaných dokladů a věcí, nebo jiné skutečnosti týkající se poskytnuté služby v rámci i mimo rámec uzavřené smlouvy.
Stížnost je písemná výhrada (stížnost, podnět, oznámení), uplatněná u KL, kterou stěžovatel upozorňuje např. na neshody a jiná závažná nedodržení, porušení ochrany důvěrných informací nebo vlastnických práv atp.
Námitky a stížnosti přijímá, eviduje a jejich prošetření a vyřízení provádí vedoucí kalibrační laboratoře.
Námitku lze podat do 10 dnů ode dne, kdy namítaná skutečnost nastala nebo se o ní subjekt podávající námitku dozvěděl, nebo od převzetí či doručení dokumentu, vůči němuž je námitka podávána, nebo do 10 dnů od uplynutí lhůty, ve které měl být tento dokument vydán.
Stížnost lze podat do šesti měsíců ode dne, kdy nastala skutečnost, která je předmětem stížnosti.
Z podané námitky nebo stížnosti musí být patrno:
Pro usnadnění prošetření a vyřízení námitky nebo stížnosti je vhodné, aby subjekt podávající námitku nebo stížnost předložil i písemné důkazy na podporu svých tvrzení.
Náklady, které vzniknou v souvislosti s prošetřením a řešením námitky nebo stížnosti hradí v případě oprávněné námitky nebo stížnosti KL. V případě neoprávněné námitky nebo stížnosti hradí náklady subjekt, který podal námitku nebo stížnost.
Námitku a stížnost, kterou není nutno prošetřovat, musí vyřídit KL do 10 pracovních dnů ode dne podání.
Námitku, kterou je nutno prošetřovat, musí vyřídit KL do 30 pracovních dnů ode dne podání.
Stížnost, kterou je nutno prošetřovat, musí vyřídit KL do 60 pracovních dnů ode dne podání.
Způsob vyřízení námitky a stížnosti je zpravidla shodný se způsobem podání, tj. písemná odpověď. Je-li to pro řešení námitky nebo stížnosti vhodné, pozve vedoucí KL subjekt podávající námitku nebo stížnost k osobnímu projednání. Z jednání je vytvořen zápis, který podepíší zástupci všech jednajících stran. Originál zápisu obdrží subjekt, který podal námitku nebo stížnost.
Vedoucí kalibrační laboratoře vede záznamy o veškerých námitkách a stížnostech, týkajících se činnosti kalibrační laboratoře a následných uskutečněných jednání, včetně závěrů, výsledků a přijatých opatření.
Pravidla pro vyřizování námitek a stížností jsou dostupná všem zákazníkům a jsou umístěna v místnost příjmu měřidel ke kalibraci a v obchodním oddělení firmy M & B Calibr, spol. s r.o.
Pro seznámení zákazníků před objednáním služeb jsou Pravidla pro vyřizování námitek a stížností uvedena v ceníku kalibračních služeb.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Sídlo firmy: k používání pro korespondenci, zasílání balíkových zásilek či fakturaci:
M & B Calibr, spol. s r.o.Krumlovská 1454/26, 664 91 Ivančice
Chcete dostávat novinky a důležité informace z oblasti metrologie pohodlně na email? Stačí nám zanechat e-mailovou adresu a potvrdit kliknutím na tlačítko "chci novinky". Odběr informací můžete kdykoliv v budoucnu zrušit.
M & B Calibr, spol. s r.o.
obchod@mbcalibr.cz | +420 546 434 700Krumlovská 1454/26 | 664 91 Ivančice
Kalibrace: Po – Pá: 7.00 – 16.00 hodinObchod: Po – Pá: 7.30 – 16.00 hodin(lze i mimo pracovní dobu po tel dohodě)
Akreditovaná kalibrační a zkušební laboratoř » prodej měřicích přístrojů » školení
Mitutoyo » INSIZE » Kinex » Kmitex » Mahr » Helios Preisser » Kern » Sauter » Wera